مقدمه
نوشته شده توسط : LARGE

 

با عرض سلام به خدمت جوانان با استعداد ، باهوش و با فرهنگ ايران . سلام به جوانان وطنم  . سلام به دوستان و دانشجويان و فعالان عرصه تعليم و تربيت .من خدمتگذار كوچك شما سرپرست ومدیر وبلاگ LARGE هستم . با عشقي كه به دوستانم داشتم و مي ديدم كسايي از دوستان از نظر مالي توان پرداخت هزينه هاي سنگين انجام پروژه هاي الكترونيكي با ميكروكنترلرهاي   8051 ، AVR و.... رو ندارند تصميم گرفتم گروهي تشكيل بدم و براي  هركسي با هر توان مالي پروژه بسازم تا شايد بتونم خدمتي به دانشجويان و دوستان وعلاقمندان به الكترونيك انجام داده باشم . از اين رو تمام توانمان را براي خدمت به شما به كار مي بندم خواهش مي كنم كسي اينجا نا اميد نشه فقط توضيحات پروژه و توان ماليش رو بنويسه ، بقيش رو بسپاره به برو بچه هاي LARGE . ما  به خاطر هدفي كه داريم كسي رو دست خالي بر نمي گردونيم . مطمئن باشيد . همچنين به اطلاع دوستان عزيزم مي رسونيم كه   LARGE  تشكيل شده از تعدادي از پسران سرزمين آفتاب (خوزستان) ، كسايي كه  فقط اهداف متعالی دارن ، اهداف ما  خدمت ،صداقت ،قناعت و توکل بر خداست . آخرين عرض  اينكه دوستان ساير استان ها مي تونن از طريق پست الكترونيكي با ما در ارتباط باشن. در پايان گروه LARGE  با تشكر از شما با كمال ميل منتظر دريافت نظرات و پيشنهادات و انتقادات شما عزيزان مي باشد .

  به امید سربلندی تمام جوانان ایران. 

LARGE BOYS             





:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 322
|
تعداد امتیازدهندگان : 88
|
مجموع امتیاز : 88
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
salam در تاریخ : 1390/6/2/3 - - گفته است :
ba man dar tamas bash
09195409916

/weblog/file/img/m.jpg
م . اله یاری در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :


با عرض سلام.
بنده یک پروژه نیمه تمام درایور راه انداز موتور DC توسط L298 را دارم. که متاسفانه کار نمی کنه.
از شما درخواست یاری برای اتمام پروژه ام را دارم، قطعاتش را خریداری کرده ام و برنامه اش را هم نوشته ام فقط نیاز به سر هم کردن و مدار چاپی آن را دارم.

توان مالی بنده برای اتمام این پروژه هم 25000 تومان است.
اگر لطف بفرمایین ممنون میشم.

/weblog/file/img/m.jpg
م . اله یاری در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
با عرض سلام.
بنده یک پروژه نیمه تمام درایور راه انداز موتور DC توسط L298 را دارم. که متاسفانه کار نمی کنه.
از شما درخواست یاری برای اتمام پروژه ام را دارم برنامه اش را هم نوشته ام فقط نیاز به سر هم کردن و مدار چاپی آن را دارم.

توان مالی بنده برای اتمام این پروژه هم 25000 تومان است.
اگر لطف بفرمایین ممنون میشم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: